EN YÜKSEK CPM SAHIP 50 ÜLKE - ÜLKEYE GÖRE GOOGLE ADSENSE BGBM ORANLARI (2022)



EN YÜKSEK CPM SAHIP 50 ÜLKE
 GOOGLE ADSENSE BGBM ORANLARI (2022)

                BGBM veya 1000 gösterim başına maliyet veya mil başına maliyet, bir reklam verenin reklamlarından birinin görüntülendiği her bin kez Google'a ödediği para miktarıdır. Tahmin edebileceğiniz gibi, bu rakam reklamın gösterildiği ülkeye göre büyük ölçüde değişmektedir.

            Yayıncılar için ülkelere göre BGBM oranlarındaki farklılıkları anlamak, reklam envanterlerini oluştururken çabalarını nereye odaklamaları gerektiğini belirleyebilir.

            2022 yılı için dünyanın her yerindeki Google AdSense yayıncıları için BGBM oranlarına ilişkin verilerden yola çıkarak en yüksek cpm oranına sahip 50 ülkeyi sizlerle paylaşıyoruz.



 S.N Ülke BGBM (Dolar olarak)

1 Amerika Birleşik Devletleri 0,68

2 Vatikan Şehri 0,68

3 Kanada 0,49

4 İsviçre 0,47

5 Avustralya 0,46

6 Almanya 0,43

7 Yeni Zelanda 0,41

8 Singapur 0,41

9 Avusturya 0,36

10 Nauru 0,36

11 Belçika 0,35

12 Finlandiya 0,35

13 Birleşik Arap Emirlikleri 0,35

14 Birleşik Krallık 0,35

15 Güney Afrika 0,34

16 Hong Kong 0,33

17 Tuvalu 0,33

18 İsveç 0,31

19 Cayman Adaları 0,3

20 Letonya 0,3

21 İrlanda 0,29

22 Hollanda 0,29

23 Norveç 0,29

24 Brunei 0,28

25 Danimarka 0,28

26 Fransa 0,28

27 Japonya 0,28

28 Britanya Virjin Adaları 0,27

29 Lihtenştayn 0,26

30 İtalya 0,25

31 Amerika Birleşik Devletleri Virgin Adaları 0,25

32 Hollanda Antilleri 0,24

33 Tonga 0,24

34 Bahreyn 0,23

35 Norfolk Adası 0,23

36 ispanya 0,23

37 Vanuatu 0,23

38 Estonya 0,22

39 İzlanda 0,22

40 İsrail 0,22

41 Porto Riko 0,22

42 Samoa 0,22

43 Turks ve Caicos Adaları 0,22

44 Uganda 0,22

45 Kuveyt 0,21

46 Nijerya 0,21

47 Suudi Arabistan 0,21

48 Brezilya 0,2

49 Kenya 0,2

50 Lüksemburg 0,2


GOOGLE ADSENSE İÇİN EN İYİ ÜLKE HANGİSİDİR?

        Adsense ile en iyi olan ülkeler, tıklama başına maliyeti (TBM) yüksek olan ülkelerdir. Bunlar Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Kanada, Marshall Adaları, Birleşik Krallık, Almanya, İsviçre, Brezilya, Yeni Zelanda'dır.


        Adsense, tıklama başına maliyet (TBM) ve mil başına maliyet (CPM) bazında çalışır. TBM, bir reklamverenin reklamlarına yaptığı her tıklama için size ödeyeceği para miktarı iken, BGBM, reklamınızdaki her bin gösterim için size ödenecek para miktarıdır.



EN YÜKSEK TBM ORANINA SAHİP ÜLKE HANGİSİDİR?

                Amerika Birleşik Devletleri, Adsense için en yüksek TBM oranına sahiptir. Ortalama tıklama başına maliyet (TBM) 0,61 ABD dolarıdır. Bunu 0,57$ ile Avustralya ve 0,45$ ile Kanada takip ediyor.


            Amerika Birleşik Devletleri'ndeki yüksek TBM oranının nedeni, reklam verenler arasında reklamlarının Amerikan web sitelerinde gösterilmesi için çok fazla rekabet olmasıdır. Bu artan rekabet, tıklama başına maliyeti artırır.



Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

İletişim Formu